ACTA DE LA SEGONA REUNIÓ DE L'AMPA

CURS: 2017-2018

 

Ordre del dia:

1- Valoració de l'Assemblea General curs 2017-2018.

2- Noves altes junta AMPA.

3- Loteria de Nadal.

4- Castanyada ( organització, compres, circular dia de la castanyada, col·laboradors per tallar castanyes i data per tallar castanyes).

5- Teatre de Nadal ( obra de teatre, primer dia de reunió teatre, dies d’assaig, circular per col·laboradors) .

6- Estatuts.

7- Altres propostes.

 

En el dia 10 d’Octubre de 2017 es reuneix la junta de l'AMPA a les 21:30h. a l'escola, després de l'Assemblea General. Assisteixen a la reunió Anna Palahí, Jasmin Sánchez, Elena Comas, Íngrid Escura, Alba Franch, Helena Figa i Montse Cortés. S’excusen Artur Pato, Elisabel Javier, Carmina, Júlia Gil i Sara.

 

-En primer punt es fa la valoració de l'Assemblea General en la que han assistit 11 persones( 5 membres de l'AMPA i 6 pares/mares socis de l'AMPA). Es recorda que posarem l'acta de l'Assemblea General en el bloc perquè el puguin veure els pares que estan interessats en consultar-la. En la reunió s’ha exposat que hi havia dos vacants en la junta i s’han afegit a la junta Alba e Íngrid. Rosa Caballero i David Sanjuan s’han apuntat per col·laborar en les tasques necessàries tant en la castanyada com qualsevol en la que puguin col·laborar. El resum de l’acta de l’assemblea s’envia als membres de la junta per correu electrònic i els responsables del bloc el penjaran en la pàgina.

-En segon punt com a noves altes, abans mencionades, hi ha dos: Alba Franch e Íngrid Escura.

-En tercer punt s'anirà a comprar el dècim de Nadal de l'AMPA a l'administració Merche, s'encarregarà i es guardarà per els pares que vulguin anar a l'administració a comprar-ho. Es penjarà, com cada any, el cartell informant del número de Nadal que es juga i l’administració on es pot anar a buscar.

-En quart punt , la castanyada, es queda que l’Helena Figa, l’Anna i la Sara ens informaran dels diferents preus de castanyes per wassap i decidirem a qui les comprem. Íngrid i Alba s’encarreguen d’anar a comprar al Gros Mercat 6L. de coca-cola. 6L. de fanta de taronja, 4L. de fanta de llimona, 50 ampolles petites d’aigua, 200 gots, 300 paperines per les castanyes i beguda per els col·laboradors com 2L. de coca-cola, fanta i aigua.

Com a col·laboradors, que no son membres de la junta s’han ofert Rosa Caballero, David Sanjuan, Isabel Sidera i Albert (fill d’Isabel).

Es queda el divendres 27 d'Octubre, per l'organització, a les 14:00h., qui pugui, per preparar les castanyes. A les 16:00h. es donen les castanyes als nens de l'escola, que estaran en el pati, a les 16:30h. s'obrirà les portes a les famílies. Els socis tenen el dret a quatre paperines de castanyes (a cada paperina d’adult es posaran un total de 10 castanyes), abans han d’agafar el tiquet, i els no socis les paguen a 2 euros per paperina. En el servei bar, les begudes es cobren  a 50 cèntims tot.

S'enviarà una circular per qui vulgui venir a tallar castanyes els dies 25 i 26 d'Octubre de 15:00h. a 16:45h.

S’enviarà un altra circular per informar quin dia es la castanyada i els beneficis dels socis (com cada any).

 

-En cinquè punt tracta de l’obra de teatre de nadal. Es demanarà per fer-la a la sala gran del centre cívic. L’Anna s’ocupa de buscar una obra. Es queda per fer la primera reunió de teatre el dia 3 de novembre a les 15:00h. I els dies d’assaig seran els dimarts i divendres de cada setmana de 15:00h-16:45h. S’enviarà una circular informativa del teatre i per col·laboradors. Els col·laboradors s’inscriuran a secretaria igual que l’any passat.

 

-En sisè punt es parla de deixar per la pròxima reunió els estatuts i la inscripció de la renovació de la junta ja que avui no hi ha tothom.

- No hi ha més punts a tractar.

 

 

LA PROPERA REUNIÓ ES FARÀ EL DIA 7 DE NOVEMBRE DE 2017  A LES 20:30h A L’ESCOLA.

 

 

ACTA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA CURS 2017-18

 

En el dia 10 d’Octubre de 2017 a les 20:30h. te lloc l'assemblea general de l'AMPA  curs 2017-18,  amb el següent ordre del dia:

ORDRE DEL DIA:

-Salutació

-Lectura i aprovació de l'acta de l'assemblea anterior (web).

-Estat de comptes.

-Activitats realitzades curs 2016/17.

-Activitats previstes curs 2017/18.

-Pressupostos curs 2017/18.

-Quotes. (Es mantindrà la mateixa quota-36€ família)

-Estatuts.

-Elecció de nous membres de la Junta.

 

-Precs i preguntes.

Assisteixen en representació de la junta directiva de l’AMPA: Ann Palahí, Jasmin Rita Sánchez , Elena Comas, Montse Cortés i Helena Figa.

Assisteixen com a pares/mares socis de l'AMPA: Rosa Caballero, Jorgina Gratacós, Alba Franch, Íngrid Escura, pare de Lua de primer i Ona de quart, i David Sanjuan.

- Es fa una presentació de totes les persones assistents i es procedeix a:

-En primer punt s’informa que es pot llegir l’acta de l’assemblea anterior en el bloc de l’AMPA i així si algú té algun dubte o no està d’acord en algun punt de l’acta ens ho pot comunicar.

 

-En segon punt es presenta l'estat de comptes del curs 2016-17 amb un resultat final positiu en guanys per al curs actual.

-En tercer punt es mostren les activitats realitzades en el curs 2016-2017 i les activitats que es realitzaran en el curs actual 2017-2018.  

-En quart punt s’informa del pressupost previst per aquest curs amb un resultat positiu en guanys per el pròxim curs.

-En cinquè punt es comenta que la quota es mantindrà igual que els cursos passat (36€) per família i que el dia 10 es van passar el rebuts per banc.

-En sisè punt tracta sobre els Estatuts de l’AMPA i es comenta que com no s’han actualitzat, aquest any em d’actualitzar els Estatuts ( la modificació es el nom de l’escola que consta com a Sagrat Cor de Jesús Dominiques de l’Anunciata Pont Major i s’ha de canviar per Fedac Pont Major i possible actualització d’algun punt) i actualitzar el registre de la junta de l’AMPA. Tant els Estatuts com el nom i càrrec de les persones de la junta de l’AMPA estarà  penjat en el bloc de l’AMPA perquè  tothom ho pugui consultar.

-En setè punt, elecció de nous membres de la junta, s’informa que hi ha dos places vacants i s’uneixen a la junta Alba Franch Espinosa e Íngrid Escura i Bello.

-En últim punt s’exposen varies coses. Primer la junta informa que aquest any tenen pensat donar el regal de patges a tots els nens de l’escola ja que no agrada deixar a nens sense regal perquè ells no entenen el motiu i ja que estem en una escola cristiana em de ser els primers en demostrar els valors que ens distingeix i no excloure cap nen. Es comunica que els pares assistents han de decidir si estan d’acord per poder dur a terme aquesta decisió i els pares proposen un altra solució, aquesta proposta consta en que aquest any es faci un regal per aula amb alguna cosa que faci falta i que tots els nens puguin disfrutar, a part de la figura de xocolata que es donarà a cada nen. Tots els pares assistents estan d’acord i s’aprova la nova proposta per realitzar aquest any.

Es comenta que aquest any la junta de l’AMPA vol fer participar als socis i per això es demanarà més col·laboració en altres tasques participatives, com en la castanyada, teatre, patges, xocolatada del pessebre, repartir gelats en la festa del Pare Coll,  sopar de germanor... En el mateix moment de la reunió s’apunten com a col·laboradors de la castanyada Rosa Caballero i David Sanjuan.

Es fa una explicació de l’apadrinament de l’ermita i es comenta que hi ha un grup exclusiu de l’ermita, de pares/mares d’alumnes i d’exalumnes de l’escola, que s’ocupa del manteniment, aplec etc.. i que no depèn econòmicament de l’AMPA.

Es proposa mirar un altra entitat bancaria que no ens cobri o que puguem arribar a un acord per estalviar-nos les despeses de banc.

Per últim es comenta que aquest any, en el sopar de germanor, es podria fer alguna cosa diferent que la rifa com per exemple una quina. Queda com a proposta per poder analitzar bé si es possible realitzar.la.

 

Per part de la junta donem les gràcies a totes les persones que han pogut assistir a l’assemblea general d’aquest curs.

 

Atentament la Junta Directiva de l’AMPA .

 

ACTA DE LA QUARTA REUNIÓ DE L'AMPA CURS: 2016-2017

Ordre del dia:
1- Valoració patges i xocolatada obsequi de l'AMPA dia del pessebre.
2- Teatre de Sant Jordi.(obrea, comunicat col.laboradors, xocolatada o altra proposta).
3- Sortida Ampa.(autobús, preus familia,informatiu de la sortida).
4- Equip de música.
5- Altres propostes.


En el dia 23 de Gener de 2017 (dilluns) es reuneix la junta de l'Ampa a les 20:30h. a l'escola. Assisteixen a la reunió Isabel Sidera, Artur Pato, Jasmín, Sara, Eli, Anna Palahi, Elena Comas, Fabi, Helena Figa i Montse Cortés. Excusa la seva assistència Imma, Julia i Carmina.

-En primer punt es valora positivament la participació dels pares en el dia dels patges, tant en l'animació com en els tallers, encara que faltava una mica d'organització en els tallers però es recorda que el que estava previst era fer la festa dels patges al pati amb tot previament instal.lat i a causa de la previsió del mal temps en menys d'un dia (en 2 hores) es va haver de traslladar tot al pavelló i no es va poder tenir organitzat com es tenia previst. Per el proper any s'ha de tenir en compte un plan B per aquesta situació.
Anna proposa de donar l'any que ve regal de patges a tots els nens al.legant que com escola cristiana és molt poc cristià deixar als nens que no són de l'AMPA sense regal ja que molts d'ells no ho entenen i al igual que es donen castanyes i xocolatada a tots els nens també li agradaria que no es facin excepcions sobre aquest tema en els patges. Es decideix que aquesta proposta que ha dit Anna es comunicarà el dia de l'assamblea general per a que ho sàpiguen els assintents però per part de la junta s'està d'acord en donar a tots els nens els regal dels patges l'any vinent.
Es proposa que per l'any que ve en la xocolatada del dia del pessebre s'afegeixin melindros i culleres petites, s'aproba en aquesta reunió la proposta encara que en la reunió passada es va desestimar.

-En segon punt , teatre de Sant Jordi dia 21 d'Abril, es decideix que la primera reunió es realitzarà el dia 17 de febrer, divendres, a les 15:00h. S'enviarà circular per als col.laboradors que s'apuntaran en la recepció de l'escola.
Aquest any es decideix comprar la disfressa de Sant Jordi.
Es propossa que aquest any en comptes de fer la xocolatada per als nens de l'escola, que l'AMPA obsequiava després de l'obra, es donarà pa amb xocolata i poma.

-En tercer punt, sortida AMPA dia 26 de Març de 2017 que s'anirà a Sant Hilari Aventura, es decideix que es posen dos preus:
6€ per les persones que només aniran en autobús.
13€ autobús + circuit en funció de l'edat+ activitats a especificar.
Es comenta que si l'AMPA ha d'assumir algun cost adicional perquè no s'ompli l'autobús anirà a càrrec de l'AMPA sense cap problema.

-En quart punt l'Anna porta la proposta que ha fet el ser germà per la millora de l'equip de música de l'escola amb els dos micros que se li va demanar i la taula de so etc... Aquesta proposta ha estat enviada a cada membre de l'AMPA. El preu és de 665,80€ que s'aproba per els membres de la junta després d'intercanviar diverses idees en les que es va arribar a la conclusió que era la millor opció. Possiblement estarà instal.lat al Març.

-En cinquè punt Sara comenta que portarà la cafetera per l'AMPA  que val aproximadament 40€.
Es dona el link de la pàgina del blog de l'AMPA, a Montse, perquè es facia arribar al professor Felipe i així l'afegeixi a la web de l'escola.

LA PROPERA REUNIÓ ES FARÀ EL DIA 21 DE FEBRER DE 2017 A LES 20:30H.



ACTA DE LA TERCERA REUNIÓ DE L'AMPA

CURS: 2016-2017

Ordre del dia:
1- Obra de teatre de Nadal (detalls record de l'obra per als nens i professors de l'escola, gravació de l'obra, organització).
2- Propostes professors per als patges (noves idees).
3- Regal AMPA per als nens el dia dels patges ( detall per als patges també).
4- Xocolatada pessebre organitzada per l'AMPA.
5- Sortida AMPA (26 de Març 2017)
6- Estatuts.
7- Altres propostes.


En el dia 9 de Novembre de 2016 (dimecres) es reuneix la junta de l'Ampa a les 21:00h. a l'escola. Assisteixen a la reunió Isabel Sidera, Artur Pato, Jasmín, Carme, Sara, Anna Palahi, Elena Comas, Fabi i Montse Cortés. Excusa la seva assistència Elisabel, Julia i Helena Figa.

-En primer punt es parla sobre l'obra de teatre de Nadal. Carme fa un resum sobre el tema de l'obra (Nadal a la Selva) i que al igual que altres anys els nens de sisè formaran part de l'obra. Es comenta que els dies 29 de Novembre (dimarts) i 13 de Desembre (dimarts) de 15:00h.-17:00h. es té reservat el saló del centre cívic del Pont per poder realitzar els assajos general, ja que l'obra es realitzarà en el saló d'actes del centre cívic.
Es parla també dels detalls que es poden fer de record de l'obra d'aquest any i finalment es decideix per fer un lleó amb forma de sol amb feltre. Es faran 250 detalls per als nens, professors, personal de l'escola i col.laboradors de l'obra de teatre. Els dies que es queda per fer la manualitat són els dilluns i dijous de cada setmana de 15:00h.-17:00h. començant el dijous dia 17 de Novembre.
Jasmín s'encarrega de la gravació de l'obra de teatre, l'Anna s'encarrega de mantenir als nens de sisè en silenci i ordre i l'Isabel s'encarrega de que no entri ningú que no sigui alumne o professor de l'escola.

-En segon punt Montse ens comenta la proposta dels professors sobre el tema dels patges, hi ha varies propostes però finalment s'acorda que es farà com un campament al pati i que els pares socis  de l'AMPA, que vulguin, podràn col.laborar per fer possible aquesta festa. Es tracta de possar varies carpes, una carpa gran per als patges on a partir de les 17:00h. els nens socis podràn rebre el seu regal i fer-se la foto ( els pares no socis podran comprar un tiquet per a rebre el regal de la mateixa manera que es va fer amb les castanyes), les altres carpes són per fer els diferents tallers per als nens.
Es dia 20 de desembre es quedarà a les 14:00h. per començar a preparar tot el necessari per la festa, muntar carpes, trons dels patges, taules i material per als tallers i preparar-nos i preparar als patges. Cap a dos quarts de quatre els nens aniran al pati i allà començarà la festa, en el moment que cada nen li doni la carta al patge aquest li donarà una xocolatina, per exemple en forma de rei, així tots els nens tindran un detall per part dels patges, desprès a les cinc, com he comentat abans cada nen soci tindrà el seu regal. Montse comenta, si es possible, que els patges aquest anys siguin altres persones ja que hi ha nens que els coneixen als actuals patges, Anna comenta que ho dirà a uns nens de l'intitut e Isabel a un negret que coneix. Jasmín, Elena o qui pugui s'encarregaran de buscar un tercer traje per al patge negre.
Es posa un dia d'assaig per als col.laboradors, així ho tindrem tot organitzat, i serà el dia 15 de desembre a partir de les 15:00h.
S'enviarà una circular per demanar col.laborador, que s'han d'inscriure a la secretaria de l'escola, i explicant que l'AMPA organitza una festa especial per rebre els patges.

-En tercer punt s'anirà a mirar a Magatzems Duran els regals que donaran els patges als nens. L'Elena trucarà per saber l'horari ja que en aqueste dates fan un altra horari. Als patges, com cada any, en agraïment se'ls regala una ampolla de cava i una caixa de bombons a cadascun.

-En quart punt és la xocolatada, obsequi de l'AMPA, per al  pessebre vivent que organitza l'escola el dia 21 de desembre. Es queda a les 17:30h. per organitzar, possar les taules, gots, anar a buscar la xocolata etc... Elena li dirà a la cuinera Anna que ens faci la xocolata com cada any i se li donarà una gratificació com sempre.
Elena anirà a comprar 59l. de llet, 42 paquets de xocolata, 400gots, 1kg. de sucre.
Es proposa si aquest any es dona melindros però per votacions es denega la proposta. Només hi ha dos vots a favor de 9.

-En cinquè punt es comenta que la sortida es farà finalment el dia 26 de Març de 2017 ja que el 2 d'Abril hi ha una sortida del CREC de l'escola i molts nens no podrien anar a la sortida.
Sara ens porta dos propostes una de Selva Aventura i una altra de Sant Hilari Aventura. Després de mirar la diferencia entre les dues decidim que la proposta de Sant Hilari Aventura és la millor. Montse s'encarrega de mirar els preus dels autobusos i ens ho dirà en la propera reunió.

-En sisè punt, els estatuts o propostes dels estatuts encara no està preparat i es prepararà per la propera reunió.

-En setè punt, altres propostes, l'Anna ens comenta que el seu germà ha vingut a veure l'equip de música de l'escola el qual està molt bé però per a que no s'acoplin els micros faria falta una taula de so i uns micros nous, algun sense cable. El seu germà ens passarà pressupostos, l'Anna comenta que pot rondar aproximadament els 500 €.
Sara comenta de comprar una cafetera per l'AMPA i es decideix que es comprarà ja que ara no disposem de cap cafetera per el dia del sopar per exemple. Sara coneix a una persona que treballa a la Nestle i mirarà si la pot comprar millor de preu.

 

LA PROPERA REUNIÓ ES FARÀ EL DIA 23 DE GENER DE 2017.



ACTA DE LA SEGONA REUNIÓ DE L'AMPA CURS: 2016-2017

 

 Ordre del dia:

 

1- Valoració de l'Assemblea General curs 2016-2017.

 

2- Noves altes junta AMPA.

 

3- Elecció del nou tresorer.

 

4- Resum de l'aplec de l'ermita de Bustins.

 

5- Castanyada ( organització, compres, informatiu socis, col.laboradors per tallar castanyes i data per tallar castanyes)

 

6- Loteria de Nadal.

 

7- Teatre de Nadal.

 

8- Estatuts.

 

9- Altres propostes.

 

En el dia 17 d'Octubre de 2016 (dilluns) es reuneix la junta de l'Ampa a les 20:50h. a l'escola, després de l'Assemblea General. Assisteixen a la reunió Imma Gomez, Isabel Sidera, Carme, Sara, Anna Palahi, Elena Comas, Montse Cortés. Excusa la seva assistència Elisabel, Jasmin, Artur i Helena.

 

 -En primer punt es fa la valoració de l'Assemblea General en la que han assistit 10 persones( 6 membres de l'AMPA i 4 pares socis de l'AMPA). Es recorda que posarem l'acta de l'Assemblea General en el blog perquè el puguin veure els pares que estan interessats tal com ens ho han demadat a l'Assemblea. També es parla o es posa a debat l'idea d'enviar, cap a mitjans de curs, un informatiu als pares de l'escola per actualitzar dades i que possin si són de l'AMPA i com pagaràn els rebuts ( per banc o a mà) i així evitar el gasto que hi ha relacionat en rebuts retornats, finalment es queda que es buscarà els documents que tinguem dels pares, donant la conformitat de ser soci de l'AMPA,  i parlar en properes reunions sobre aquest tema.

 

-En segon punt com a noves altes hi han dos, Júlia Gil Catalán i Fabian.

 

-En tercer punt es tracta de l'elecció del tresorer, que tal i com va comunicar Jasmín per wassap ella està disposada a fer de tresorera. Tothom està d'acord.

 

-En quart punt es fa un resum de l'aplec de l'ermita de Bustins i s'explica que ha estat, per nosaltres, un exit ja que no esperavem la participació de tanta gent tant de l'escola com del poble. També es comenta que es recauden uns diners, gràcies a un sorteig d'un pernil, i que el comité de l'ermita es autosuficient per fer front a totes les despeses que hi han a causa de les obres de rehabilitació de l'ermita i que l'amo dels terrenys ens ha ofert que totes les despeses que tinguem li passem i ell ens retornarà els diners.

 

Va agradar molt el punt de llibre fet pels nens de l'escola i sobretot a la gent del poble.

 

-En cinquè punt hi ha el tema de la castanyada. Es compraran 90 kg. de castanyes, la mateixa quantitat que l'any passat, a l'Arantxa. Es comprarà 6l. de cocacola, 6l. de fanta de taronja, 6l. de fanta de llimona, 50 ampolles petites d'aigua, bosses d'escombraries, paperines. La compra la farà L'Elena Comas.

 

Es queda el divendres 28 d'Octubre, per l'organització, a les 14:00h., qui pugui, per preparar les castanyes. A les 16:00h. es donen les castanyes als nens de l'escola, que estaran en el pati, a les 16:30h. s'obrirà les portes a les famílies. Els socis tenen el dret a quatre paperines de castanyes, abans han de agafar el tiquet, i els no socis les paguen a 2 euros per paperina. En el servei bar, les begudes es cobren  a 50 cèntims tot.

 

S'enviarà un informatiu per qui vulgui venir a tallar castanyes els dies 26 i 27 d'Octubre de 15:00h. a 16:45h.

 

-En sisè punt s'anirà a comprar el decim de Nadal de l'AMPA a l'administració Merche, s'encarregarà i es guardarà per els pares que vulguin anar a l'administració a comprar-ho. Imma s'encarrega d'anar a comprar el decim.

 

-En setè punt, l'obra de teatre de nadal, ja s'ha enviat l'informatiu per els colaboradors i el dia 25 d'Octubre es farà la primera reunió de teatre.

 

-En vuitè punt tracta dels estatuts, ara que ja s'ha fet l'assemblea general es comença a la rectificació de diferents punts i en la pròxima reunió es donarà un borrador.

 

-En altres propostes es parla del dia de la sortida de l'AMPA, que es farà finalment el diumenge 2 d'Abril de 2017, i es proposa buscar informació del Parc Aventura de Sant Hilari. Sara s'encarrega de buscar l'informació corresponent.

 

Anna comenta que quedarà amb el seu germà per mirar l'equip de música de l'escola, per veure si podem fer alguna milloria tal com vam quedar en reunions anteriors.

 



ACTA DE LA PRIMERA REUNIÓ DE L'AMPA
CURS: 2016-2017

Ordre del dia:
1- Valoració de la conferencia del dia 8 de Setembre, en la que assisteixen com a representants de l'AMPA Elisabel i Jasmin.
2- Resum de la reunió amb l'alcalde de Sant Esteve de LLémena, amb el comité de l'ermita, per la preparació de l'aplec del dia 1 d'Octubre.
3- Estatuts.
4- Assemblea general (data, nous membres i nou tresorer).
5- Rebuts socis AMPA.
6- Blog.
7- Altres propostes.

En el dia 12 Setembre de 2016 (dilluns) es reuneix la junta de l'Ampa a les 20:30h. a l'escola. Assisteixen a la reunió Jasmin, Artur Pato, Imma Gomez, Isabel Sidera, Carme, Sara, Anna Palahi, Elena Comas, Montse Cortés i Helena Figa. Excusa la seva assistència Elisabel Javier.

-En primer punt, Jasmín que va anar a la conferencia representant l'AMPA, ens va explicar com va anar i totes les experiencies i sensacions satisfactòries que van tenir. Ens va fer un resum de tots els temes que es van tractar i com a conclusións ens comenta que l'educació s'està transformant. També ens comenta Montse que s'ha fet un anàlisi de les 24 escoles, per això hi ha 24 reptes, i s'han creat 4 àmbits: entorn, comunicació, educació i comunitat.
-En segon punt, s'explica que hi ha hagut una reunió amb l'alcalde de Sant Esteve de Llémena i que ens ajuda amb les cadires, taules , aigua, vi i un pernil per la rifa, també ens comunica que un veí del poble ens regala els bancs per l'ermita ( Miquel del Cassot de Bustins) i que també farà el possible per trobar una imatge de Sant Miquel. Nosaltres per la nostra part ens ocupem dels preparatius de la missa i del dinar. Ahores de la reunió d'avui, presentem el díptic de l'aplec i comentem que ja tenim el càtering ( arrosades la tieta rosa) en el que el menú d'adult surt a set euros i l'infantil a sis euros. Expliquem que fem un comité de l'ermita per així les persones que estiguin interesades en formar part i ajudar en la conservació i rehabilitació de l'ermita pugui formar part tant de l'AMPA, del CAC, com exalumnes de l'escola. Es comenta que no s'utilitzarà cap diner de l'AMPA per la rehabilitació de l'ermita i que ja seriem autosuficients amb el que es reculli el dia de l'aplec i amb el que aporta cada persona que forma part del comité, com la mà d'obra , material etc...
Montse comenta que els nens de l'escola estàn fent un punt de llibre amb el dibuix de l'ermita per donar-ho a les persones que vinguin a l'aplec. També explica que els alumnes de cinquè i sisè estàn treballant la flora i fauna dels voltants de l'ermita i que es possarà un codi QR amb tota l'informació, que els nens estàn cercan, hi així si algú va a l'ermita podrà obtenir una explicació de fauna i flora només amb aquest codi
-En tercer punt es tracta sobre els estatuts, fins el dia de l'assemblea general no es pot realitzar cap canvi, només em de canviar el nom de l'escola ( Fedac Pont Major) i junta directiva.
-En quart punt es posa data a l'assemblea general que es farà el dia 17 d'Octubre de 2016 en primera convocatoria a les 20:00h. i en segona convocatoria a les 20:15h.
-En cinquè punt es comenta que els rebuts es passaràn el dia 7 d'Octubre. Es farà un informatiu explicant que és l'Ampa, quin dia passarem els rebuts i dient que a partit d'ara tota l'informació s'enviarà per e-mail.
-En sisè punt ens comuniquen que el blog ja està practicament acabat i que en breu ja es podrà utilitzar.
-No hi ha cap punt més, per tant es dona per finalitzada la reunió i s'acorda que el dia 17 d'Octubre, després de l'assemblea, es farà la pròxima reunió.